Sjuk premiär

Publicerat klockan: 01:28:51 den 2009-05-12
Wow, jag är helt slut! Superförkyld, trött, snorig, ont i huvudet... allt på en och samma gång! Men jag vill bara meddela att vi hade premiär idag och det gick alla tiders! Riktigt kul var det, lite av en chock med en sån stor publik, men vem älskar inte det? Fick många fina blommor och kramar! 

Efteråt skålade vi med lite champange och åt lite sen middag. Tur att vi inte gick ut och premiär-festade, 80% av staben är förkylda och sjuka, inte bra! Det här kommer nog vara en av de mest intenv´sviaste veckorna i mitt liv, får banne mig inte må dåligt!

Uh, nu måste jag sova. Föreställning imorgon med! Wish me luck! 

Xoxo, J. 

Kommentarer
Postat av: matilda

det var kul att få komma :) ni var så duktiga så!

2009-05-13 @ 21:34:26
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. tack så mycket gumman! <3

oj varför har du blött näsblod så mycket? :(

2009-05-18 @ 19:15:32
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0