Njuuut!

Publicerat klockan: 22:20:33 den 2009-05-30
Ni får förlåta mig om jag inte är världens bästa bloggerska just nu, men som soldyrkare måste man ju passa på att njuta av det underbara vädret när det väl är framme! Har haft det helt unerbart! Hängt med Jenny, ätit godis och massa grill-mat, tjafsat om mobil hit mobil dit och haft lite kvalitétstid med min familj! 

Imorgon ska jag och finfina Matilda åka till en väldigt speciell plats på Djurgården och picknicka och (återigen) njuta av det underbara vädret! Mmm, man blir så lycklig när man kan umgås med Kamrat Solen en hel dag! Har fått en del färg kan jag meddela! Puss och kram! Ta hand om er passa också på att njuta av det underbara livet,  gärna i solen!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

ÄLSKA vädret! Så härlig! Sommaren

är ligen här. Man kan sitta på uteservering,

sola, pic nic, bada...Mys!

Och snart tar vi studenten :D

Life is good.

2009-05-31 @ 10:38:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0