Naturliga lockar

Publicerat klockan: 00:49:05 den 2009-05-10

Idag var jag på teatern hela 4 timmar innan vår generalrepetition började! Jag har haft det hur trevligt som helst (som vanligt) och skitkul på scen! Tänk att det kan vara så underbart att stå på scen, jag älskar det verkligen! Hoppas det strålar ut till publiken också!

Idag slog jag nog rekord! Man får ju så kallade "fnurror" i håret innan man sätter på strumpbyxa (låter udda, men det är för att hålla håret på plats) och därefter peruken, och har man fnurrorna tillräckligt länge blir det lockar! Idag fick jag á la Hollywoodsvall!
Jag satt och och plockade ur alla hårnålar under ett produktionsmöte efter vårt genrep och folk började titta, le och peka. Jag fattade ingenting. Sedan sa några att jag var jättefin i håret, och jag trodde att de drev med mig, att det var världens kalufs eller något, men när jag tittade i spegeln i logén såg jag att det såg ju inte så dumt ut! Perfekt att gå ut efteråt, bara att spraya med lite spray och sedan är det bara att rocka!


Var bara tvungen! Jozie ser så söt ut när hon tar bort allt scensmink!


Inte ett enda medvetet fix med håret, bara naturligt, haha!

Imorgon ska jag sova ut lite, skriva ett arbete som jag ligger lite efter med och gå på konsert i... Konserthuset! Min fina kusin och hennes mamma ska sjunga i kör där! Ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0