Idag

Publicerat klockan: 12:34:47 den 2009-05-01
Det visade sig att det sista inlägget jag skrev igår inte publicerades, trist. Hur som helst, igår åkte jag hem til Jenny och åt middag med lite gäster, myste och hade det allmänt trevligt. Hon och jag tog oss ut på en långpromenad på nostalgiska vägar senare och pratade om allt, precis som vi brukar göra! Kom hem med universums hemskaste mensvärk och kunde inte sova!

Snart ska jag iväg! Idag ska vi repa hela dagen på teatern och sen åker jag direkt till en studentskiva! Har varken ätit frukost eller lunch och måste få med mig middag. Dessutom har jag ingen aning om vad jag ska klä ut mig till! Aaah! Lite stressigt med andra ord, men det är ju fint väder, det är ju alltid ett plus i kanten! Måste verkligen lägga i en växel nu! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0