Fredag

Publicerat klockan: 17:34:49 den 2009-05-03
Ledsen om det inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, men jag har verkligen inte hunnit! Har varit ute och repat på teatern non stop och, tja, lite annat också då.

I fredags var första dagen ute på teatern! Nu börjar det verkligen kännas att det är på riktigt! Om en vecka börjar föreställningarna! Så mycket känslor på en och samma gång!

Största delen av kvällen spenderades med att bygga upp scenen med byggställning och praktikablar och såklart repa lite. 10 sekunder från teatern ligger en thai-restaurang, där vi beställde take-away, och hjälp vad gott det är! Jag har varit supernära på att köpa thai idag, men jag hindrade mig i sista sekund och körde på en pizza istället. Thai får det bli imorgon. Väldigt bindande diet, tycker ni inte?


Jag tog en trappa back-stage och hamnade här!


Uppbyggnaden går verkligen kanonfort (nja, ganska i alla fall) när alla hjälps åt! Så många borde man vara när man städar hemma, man skulle vara klar med hela huset på en halvtimme!


- Hur ska den stå egentligen?


Min bekväm-mundering! Leggins, hoddie och Team Alex tee! Perfekt att ha, eftersom man behöver vara så rölig på scen!


Say no more...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0