Extas

Publicerat klockan: 17:23:34 den 2009-05-25

Klänning från Grekland

Hallå alla tjusiga!

Vilket kanonväder! Har såklart tagit vara på det och njutit lite under dagen.

Vet ni, jag har kommit att tänka på en sak. Just nu har jag inget jobb till sommaren, men jag är ärligt talat inte särskilt upprörd över det längre. Under hela min gymnasietid har jag slitit som en hund, både med skolan och jobb. Nu i sommar ska jag få ta del av min egna beskärda kaka och leva lite också.

Jag ska sola, njuta av sommaren, äta tonvis med glass, resa, träffa alla glada prickar jag känner, lära mig laga mat, köra bil och bara få vara.

Jag suckar av lycka bara av att skriva det. Tänk er då i vilken extas jag kommer vara i när jag utför alla sysslorna! Ah, underbart! Livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0