En stor smäll

Publicerat klockan: 11:21:05 den 2009-05-27

Testade på klänning/mössa/skor häromdagen; de sitter som en smäck! Aaah, snart smäller det!!!


Mmm, vilken härlig dag jag hade igår! Låg bland annat och stekte i den härliga värmen och åkte in till centrum med lillebror och åt glass (McFlurry Marängsviss - rekomenderas INTE!) och kikade i lite butiker! Jag var, som vanligt, världens bästa syrra och kollade inte på någonting till mig själv, utan kollade bara på grejer med honom till honom! Den ni!

Idag blir en ovanligt soft dag. Solen gömmer sig någonstans, så jag kan inte bli brun. Får helt enkelt hitta på någonting annat, vilken lyx va?! Ikväll ska jag i alla fall gå på yoga, det ska bli skönt att träna lite igen efter all sjukdom!

Auf wiederschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0