The Climb

Publicerat klockan: 16:36:01 den 2009-03-31
Solen skiner, fåglarna kvittar, dagen är härlig... vad har gått snett idag då?

Tja, förutom att jag har sprängade ont i huvudet så försov jag mig! Jag ställde klockan en timme försent! När jag vaknade insåg jag att det var hurry curry som gällde. Slänga på kläder, packa väskan, rouge, mascara, springa till bussen. Hinna med den precis, på håret. Så när jag kommer en minut försent till lektionen visar det sig att ingen annan kommit förutom jag och läraren, så lektionen ställdes in. Men ärligt talat är jag inte bitter för det. Shit happens.


Fantastiska outfit-bilder, inte sant?! Oh, vad proffisionellt det ser ut! Skönt att jag har en sådan skitsamma-dag!


Bra hårdag, tack och lov!

Hoddie: Jenny Hellström
Linne: EastWest
Byxor: H&M
Skor: UGGs


Idag hade jag ett muntligt prov i Svenska B som gick helt okej. Fick sluta tidigt från Engelska C-lektionen, har varit på ett möte, kommit hem och ringt lite olika samtal. Ikväll blir det cykel och core på SATS med Nicoline! Wish me luck!



Frukost on-the-go


Massa bra planering inför framtiden idag!


Livet är långt ifrån perfekt, mycket trassel och skit, men jag är tillfreds med min tillvaro. Livet är en mänsklig variant av en berg- och dalbana, att gå från den djupa dalen till den höga toppen kan ibland vara tufft. Men...

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb


http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. hehe ja jag känenr mig lite trött bara men det är ingen fara jag ska se till at inte bli sjuk! Jag har ätit lite paj nu iaf så det är bra :P



Ja vi sesimorgon! <3

2009-03-31 @ 16:40:27
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

Snygg header du har!

Vad heter tysnittet du har på din header?

2009-03-31 @ 17:01:35
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. åh ja det ska bli så kul att se den med dig! :D jag tror att den är bra och om den inte är det så har vi säkerligen haft en underbar eftermiddag tillsammans iaf, med dig är altl kul :)! <3

2009-03-31 @ 22:03:45
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. åh vad kul med studentklänning! Är så galet avis på dig ska du veta!

2009-04-01 @ 14:22:54
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0