Jag i juryn + svärdträning!

Publicerat klockan: 18:11:32 den 2009-03-12

Hej guys!

Fy fasen vilken grym dag jag har haft idag, men intensiv! Hela kroppen är slutkörd, så jag slängde mig på soffan direkt när jag kom hem för en stund sedan! Gah, när ska jag hinna hämta andan?! Men jag har haft världens bästa dag, så jag klagar inte!

I jury på intagning:
Så fruktansvärt kul och intressant! Jag kommer ihåg hur nervös jag var när jag var på intagning sist, så jag försökte vara så snäll jag bara kunde! Det gick hem kan jag säga! Kände mig som en snällare version av Idol-juryn!



Någon lustigkurre i klassen som satt upp som skrämseltaktik...

Träning: svärd, slagsmål, svimning:
Det finns så oändligt mycket tekniker man ska ha bakom alla fysiska rörelser för att det ska se så verkligt ut som möjligt på scen. Så grymt kul och lärorikt, timmarna bokstavligen flyger iväg! Jag älskar att vi tränas av the master of the master, Ulf! Han gör allt så perfekt snyggt! Love it!



Ett riktigt svärd mina damer och herrar!


Repetition:
Mycket detaljer som vi går igenom nu = mycket repetition! Krävdes lite fika så man piggnade till lite!






By the way tyckte många att jag var riktigt fin idag! Kan det bero på mitt nya diadem måntro? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0