Jenny-dag

Publicerat klockan: 21:40:08 den 2009-03-11
Hej allihopa!

Jag är skitförbannad! Kollektivtrafiken är ka-ta-strof! En resa som skulle ta max 40 minuter tog 2 timmar för mig. Istället för att vara hemma runt sju-snåret kom jag hem vid åtta! Skandal!

Även om jag är lite putt så är det inget att hänga läpp för. Jag har ju fått spendera i princip hela dagen med min Jenny! Hon var så gullig och mötte upp mig i skolan, sedan drog vi till dubbelw och åt en sen lunch. Deras mat är verkligen är verkligen värd pengarna!

Dessutom är deras lokal riktigt rymlig, lugn, bra ljus och lite mer avskilt (om man går ner en våning) så Jenny och jag bestämde oss för att dra dit, köpa lite fika och sitta och plugga där lite framöver. Det låter väl smart, tycker ni inte?

Jag hjälpte henne med en fotouppgift, vi shoppade lite och avslutade med muffins med glass i Gallerian! Mums! Jag är fortfarande mätt!



En fruktansvärt god ceasarsallad!




Härligt långt namn på muffinsen tillsammans med mjukglass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jepp, det va ett skit mysigt ställe, dit måste vi dra fler ggr;P tack för hjälpen idag.

<33

2009-03-11 @ 22:05:29
Postat av: Katie

Hahaha! Jag satt och kollade igenom en massa gamla blogginlägg och kommentarer och hittade tillbaka till din blogg! Härligt



Herregud vad det ser gott ut, både salladen och glassgrejen. Jösses!

Hoppas allting är bra annars :D

2009-03-21 @ 21:28:25
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0