dubbelw

Publicerat klockan: 20:56:44 den 2009-03-18

Hallå i stugorna!

Allt bra med er? Jag mår prima! Solen sken idag, jag lunchade med Jenny, pluggade med henne och gick på yogan. Jag har fortfarande sjukt ont i kroppen efter måndagens PT-träning. Inte träningsvärk, o-n-t, så vi får se om jag går på morgondagens box-träning.

By the way så är jag sjukt irriterad! Mitt internet är så j*vla segt, jag håller allvarligt talat på att bli tokig! Att ladda upp en bild här på bloggen tar ganska exakt en halvtimme, så det är därför det är lite knapert med dem just nu. Skyll inte på mig, det är inte mitt fel!

Imorgon har jag studiedag, så jag ska åka hem till min andra halva (även kallad Jenny) och fika och plugga. Sen som sagt boxen. Om min kropp kan röra sig imorgon det vill säga. Ska bli spännande att se imorgon! Ha en grym kväll! Puss!



Plugg på dubbelw med Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0