Smink

Publicerat klockan: 16:51:22 den 2009-03-23



Hej ni alla underbara!

En make-up artist sminkade mig med id-smink idag, men inte hur som helst. För att jag skulle se skillnad på nyanserna sminkade hon vänstra halva av mitt ansikte i en aning mörkare nyans och högra sidan i exakt den färgen jag har. Om man vet om det och tittar riktigt noga i spegeln ser man en exremt liten skillnad, aldrig annars. Vad tycker ni; ser jag representabel ut? Funderar på att köpa id-smink, men är lite osäker. Har ni några grymma märkes-tips i sminkväg att dela med er av?

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag har absolut inga sminktips! Jag känner mig fortfarande inte alls riktigt hemma på det där området. Jag har just lärt mig hur man får ögonskugga att se okej ut :P



Ja, avundsjuk är rätta ordet. Själv är jag student nuförtiden och har inte råd med några utsvävningar. Suck

2009-03-23 @ 17:44:19
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: matilda

id:s produkter sägs vara toppenbra! jag ska köpa en foundation där ifrån snart tror jag, de är jättebra för hyn =)

2009-03-25 @ 21:23:56
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0