PK&I

Publicerat klockan: 17:45:25 den 2009-03-20
Hej allihopa!

Vilket kanonväder! Sol och "värme" - snart kan man ju officiellt säga att det är vår!

Dagen i skolan var bra. Livskunskap och Kultur- och idéhistoria samt rep av pjäsen och Produktionsmöte. Allt har gått som på räls, men jag har grymt ont i käkarna och är kanontrött, så det har varit lite tufft idag.

Efter skolan åkte jag till K:fem och "fönstershoppade", sedan fikade jag och min andra halva! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga lite. I helgen har jag inte tid för skolarbeten, så jag ska försöka klara av så många som möjligt idag.



By the way, jag antar att det, liksom för mig, är dags att börja spana på allt som behövs inför studenten! Ett hett tips för oss tjejer är Paris Kate & I! Deras kläder är i lyxigt material, snygg design, lite mer partykänsla, men inte för mycket Oscarsgalavarning! Kika på MQ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0