Perfekt dag!

Publicerat klockan: 19:46:49 den 2009-03-07
Uh, vad trött jag är! Har shoppat, ätit lunch och tittat på brorsans fotbollsmatch med Mami idag. Så himla kallt ute! Dunjacka, två luvor, vantar, halsduk och filt hade jag på mig och ändå har det tagit mig 45 minuter att tina upp fingrarna.


Huh, vad kallt!

Hur som helst, vi har köpt hem pizza lite gott vin och snacks som vi ska äta tillsammans medan vi ser på film. Rush Hour 3 ska vi se. Skulle enligt en vän till mig vara riktigt bra! Ha en grym kväll! Kram!



Härlig kväll, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: hehe där ser man! =) jag blev rätt nöjd ändå, det är ju ingen värstingväska men jag kommer nog att använda den :)tack!

2009-03-08 @ 16:43:28
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0