Familygathering

Publicerat klockan: 20:50:11 den 2009-03-01

Idag börjar vi med att gratta min Daddy som fyller år! Han har blivit ordentligt firad, både hemma och hos farmor och farfar, där resten av släkten också höll till. Jag har ätit så himla mycket och god mat och delat ut presenter till höger och vänster. Roligast var nog dem till min kusin Elisabet!


Så här glad blev hon!

Jag har även varit och supportat min brorsas fotbollmatch idag, vilket var kul, men så kallt! Jag som tyckte att jag hade pälsat på mig överdrivet mycket, men icke!

Imorgon är det skola igen, och jag är inte taggad alls! Det här lovet har varit vad jag behövt så länge, lite vila och lugn och ro och bara göra det jag vill. Alla andra lov har jag alltid jobbat non-stop och inte kunnat göra så mycket annat, men nu gick det banne mig! Synd att lovet tog slut så fort bara, började det inte alldeles nyss?

Nej, jag ska komma i säng i tid i kväll. Imorgon kör vi igång med nya tag! Några tips för hur man bäst håller humöret uppe efter ett lov?



Nytt hår, nya örhängen - what do you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0