Ett besök på Dramaten

Publicerat klockan: 21:18:32 den 2009-03-22


Tja!

Hoppas allt är bra med er! Jag har haft en riktigt grym dag! Jag firade Mamis födelsedag i efterskott på Dramaten i föreställningen Muntra Fruarna i Windsor. Sedan gick vi och och åt på en galet god asiatisk restaurang vid Östermalm/ Karlaplan. Vi tog några glas vin och buffé, vilket var sjukt gott! Jag lyckades varken äta för lite eller för mycket. Har ni någon gång varit med om att man åker hem från en restaurang och är så mätt att man bara vill spy? Inte idag, inte!

Första akten av föreställningen var för lång och tråkig, men andra akten var faktiskt riktigt rolig.En komisk pjäs av William Shakespeare helt enkelt! För priset vi betalade föredrar jag hellre något annat ställe, men den var helt okej. Inte dålig eller så, men lite för Shakespeare-seg för min smak.

Kommentarer
Postat av: Katie

Får du äta god mat hela tiden?! Jag blir avundsjuk :P



Jo, allting är bra med mig. Hur är det själv?

Ja, det var ett tag sedan :D

2009-03-23 @ 14:25:05
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0