Att se världen med nya ögon

Publicerat klockan: 17:56:37 den 2009-03-24
Hallå gott folk!

Idag höll jag mitt tal i Svenska B (Nationellt prov)! Jag var ohyggligt nervös, men på något sätt var det ändå skitkul att stå där inför hela klassen och bubbla på!

Var även på synundersökning, och YEEEEEY - jag har synfel! Inte många som säger så kanske, men det är så jädra snyggt med glasögon! Hittade de perfekta, så snart sitter de tryggt på min näsrygg och beskådar världen! Can't wait!



Vad tycker ni? Hemska eller supersnygga?

Ska strax dra iväg på träning! Cykel och core blir det idag! Svettigt värre säger jag bara, med erfarenhet från förra veckan. Tänk känslan av att ha kört ett ordentligt pass, svettas, komma hem och sen duscha! Kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0