3 symptom

Publicerat klockan: 11:27:26 den 2009-03-26



Ledsen för dålig uppdatering igår, men schemat var fullspäckat! Kom hem sent, gick och la mig direkt för jag mådde inte bra. Är tyvärr hemma idag. Har så ont i huvudet (borde nästan kolla upp om jag har migrän), extremt ont i käkarna och så mår jag illa. Precis samma sak som när jag var sjuk sist. Vi håller tummarna för att jag inte är sjuk så länge!

Igår såg jag ur som på bilden! Röda Ray-Bans, armband från Japan, Afrika och Ur &Penn och tee som är en födelsedagspresent!

Fördelen med att vara hemma är att man har chans till att få mycket gjort! Har skrivit upp en hel lista som jag i lugn takt håller på att bocka av! Inte för högt tempo idag inte, jag ska vila mig frisk! Har ni några dunderförslag på hur man blir frisk? Ni har ju "symptomen", så vad ska jag göra? Sova, äta, skratta, fisa - you name it!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. men det är bra! tre frukter! :D



åh snygg tisha !

2009-03-27 @ 16:56:51
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0