Gårdagen + dagens

Publicerat klockan: 13:12:40 den 2009-06-21


Cruising

Igår hade jag och familjen lite olika uppdrag att utföra, endast bra sådana vill jag tillägga. Cruisade runt i bilen från destination till destination, mucho trevligt. Jag sket i vädret och låtsades att det var sommar, ända ut i klädspetsen. Det var ju inte vrålkallt, så mig gick det ingen nöd på.


Allé, allé!


Vacker



Kavaj: Lindex
Klänning: Gina Tricot
Sandaler: King Size Skor
Väska: från England
Klocka: från Paris
Örhängen: Pearls for Girls

Idag eftermiddag åker jag på lite minisemester. Ska spendera några dagar med min kusin hos vår farmor och farfar. Avkoppling, mat, sol och äventyr står på listan! Ska bli superskönt! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0