Spänningen är odiiiiiiiiidlig!

Publicerat klockan: 21:23:29 den 2009-06-08
AAAAAAAAAAAAAAH!!! Nu är det inte långt kvar! Imorgon tar jag ju ta mig tusan STUDENTEN! Vet hur jag ska beskriva det, en helt otrolig känsla! Det är jättefint iordninggjort här hemma, den italienska cateringen imorgon kommer jag att dö av, och tårtan sen! Allt i skolan... champangefrukosten, fotograferingen, avslutningen i kyrkan, studentlunchen, minglet, utspringet, flaket, mottagningen, slutskivan... ALLT känns perfekt! Till och med vädergudarna verkar vara någolunda på vår sida! Håll tummarna för att jag inte bryter ett ben eller något, just nu verkar det nästan lite för perfekt!


Till och det jag ska ha på mig känns perfekt!


Just nu! Spänningen är oliiiiiiidlig!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Sandström

GRATTIS VÄNNEN!!!!!

2009-06-09 @ 18:25:08
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0