Indiskt vs. grekiskt

Publicerat klockan: 16:37:07 den 2009-06-13

Min lilla plutt...


... och jag!

Idag har jag lunchat med Jenny. Jag körde på indiskt och hon på grekiskt, yummie! Lillebror och jag är hemma själva ikväll, så vi ska satsa på lite take-away och Ben&Jerry's. Haha, jag var på Hemköp och skulle handla B&J, men kunde verkligen inte bestämma mig för vilken smak jag ville ha. Gick från kylen till kassan tre gånger, varje gång med en annan smak. Det slutade med att jag gick därifrån tomhänt. Bara att gå tillbaka när jag kommit på!

Kanske blir det någon barrunda ikväll, vi får se. Just nu känns en hemmakväll med den nyaste James Bond-filmen mer lockande, är så himlans trött! Men som sagt, vi får se!



By the way, MÅSTE bara tipsa om den här oversize clutchen! Så jäkla snygg! Tror seriöst jag ska köpa den, har ju lite plus i plånkan efter studenten... 399:- på Topshop!

Kommentarer
Postat av: Julian

hello där :P tycker vi ska träffas och ta en fika nån dag! Vi borde planera nåt med klassen :D kramis

2009-06-14 @ 23:21:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0