Full rulle!

Publicerat klockan: 14:09:57 den 2009-06-07
Det är full rulle här hemma! Byggubbarna jobbar för fullt, vi ska snart börja städa som galningar inför tisdag (studeeenten!) och... haha! Förlåt, men en av byggubbarna sitter vänd mot mig och han har turkosa Björn Borg-kallingar på sig! Hehe, jag är för töntig!

Vaknade i morse, klädde på mig och fick reda på att lillebrorsan hade match. Bara att sätta sig i bilen för att ta sig ut i solen och njuta som supporter! Trevligt med vinst (kan man förvänta sig något annat av hans lag?)!

Nu slappar jag och den andra brorsan med musik framför våra laptops. Det gäller att passa på innan bulldozer-Mami kommer hem och förvandlas till en modern städfürer... Hehe, älskar henne ändå!

Ha en gryyym dag och njut i solen om ni kan!


Går runt i morfars gamla skjorta, halsduk från Atlas och jätteklockan från Paris idag!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. jaa spännande! får se den på tisdag då <3

2009-06-08 @ 10:24:30
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0