EW goes Burberry

Publicerat klockan: 21:56:27 den 2009-06-10
Jag har alltid beundrat Emma Watson på grund av att även om hon är en världsstjärna och har tjänat äckligt många miljoner, så har hon fortfarande fötterna stadigt på jorden och tar beslut som jag respekterar. Det sättet hon "put out her face" är representativt och dessutom är hon kul, cool och vacker!

Att hon nu dessutom är det nya ansiktet utåt för Burberry minskar inte precis hennes pluspoäng! Som sagt, gillar när det går bra för andra! You go girl!


Av dem jag sett än så länge är detta min absoluta favoritbild! Älskar håret, de sotiga ögonen och den här lite glamrockiga men ändå klassiska looken! Nonchalant men ändå väldigt välfixat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0