Dagen efter C

Publicerat klockan: 10:45:57 den 2009-06-18
Hallå, mitt namn är Bruus!

Nädå, fortfarande jag som sitter här och bloggar. Mig blir ni minsann inte av med så lätt!

Igår skrev jag Cambridge-provet. Riktigt svårt och utmanande men ändå kul! Tur att man fick lära sig lite på Engelska C-lektionerna! Dessutom hade jag en kompis från just de lektionerna där hela dagen, Kajsa. Hon skrev också provet så vi utnyttjade varandras sällskap!

När jag var klar mådde jag inte bra. Jag menar, jag är fortfarande sjuk och orkar knappt sitta knäpprakt upp i en timme, så dagen var ganska påfrestande i sig. Väl hemma så stupade jag i säng, sov några timmar, vaknande och gick och la mig igen. Ha sovit en jäkla massa timmar och mår fortfarande sådär. Nåja, det är väl så det är att vara sjuk!

Catch you later!

Förresten är det inte synd att jag inte kan ta del av det här vädret?



Och istället måste svälja såna här?


Kommentarer
Postat av: matilda

sv. neej vad coolt! Jag skulle vilja ha et par exakt likadana som på bilden men plånboken säger emot :(

2009-06-18 @ 17:06:37
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0