Tankar när man är sjuk

Publicerat klockan: 14:21:31 den 2009-07-30
Uh, nu känner jag mig snurrig och trött. Har suttit ett bra tag och försökt catcha upp med alla bloggar som jag inte kunnat läsa när jag mådde som värst. Ska försöka få mig mig lite, och då menar jag lite, lunch. Jag vill gärna att maten ska stanna kvar i magen och inte komma tillbaka samma väg som den kom. Och nej, jag är inte bulemiker eller anorektiker. Jag har bara varit superdupersjuk och legat däckad i sängen och inte kunnat äta på flera dagar, så min magsäck har krympt en förskräckligt massa.

Haha, kom att tänka på vad jag tänkt mest på nu när jag varit sjuk (jag kommer räknas som sjuk ett bra tag till, men jag sover i alla fall inte hela tiden).

1. Mat! Shit, jag har ju inte kunnat äta någonting och min mage och varit extremt högljudd. Jag har drömt om alla möjliga maträtter, feta såser, iskallt vatten och massa andra härliga saker. Har ju bläddrat igenom lite bloggar nu och dame vad sorgsen jag känner mig när jag ser värsta tallriken med supergod mat! Men snart är jag fir for fight igen, då jäklar!

2. De senaste åren har jag tänkt på att skaffa en hund, men den senaste tiden, framförallt nu, tänker jag på det hela tiden. Inte bara tänker, jag drömmer om en hund! Herregud, jag börjar bli knäpp! Det främsta minuset är allt ansvar kring en hund, gå ut med den, mat, ta hand om leka, busa, gosa, träna, ta till vetrinären... Jag har redan haft ett djur som jag tagit hand om själv och det är mycket ansvar. Att resa som jag älskar kan bli svårt, så när jag väl bestämmer mig ska det vara rätt i tiden. Jag ska ha en mops som ska heta Petunia!


Min lillebror vill att jag flyttar hemifrån pronto och köper hundar så han kan komma och hälsa på, haha! Vilken order va?!

Nej, lite mat var det! Jag fasar för att gå nerför trappan, musklerna i benen har typ tagit semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0