Ärenden

Publicerat klockan: 19:54:05 den 2009-07-20
Hallå gänget! Allt bra med er?

Jag mår kanon! Idag har jag varit på lite olika ärenden i stan, letat efter lite kläder och handlat mat, bland annat egen müsliblandning. När vi bodde i Göteborg förra veckan kom jag på en himla bra blandning. Pröva ni också!

Julias müsliblandning:
* Vanilj eller honungsyoghurt
* Krossade linfrön
* Sportblandning
* Torkade frukter (jag föredrar kokos och ananas)
* Färsk frukt (ta vad som finns!)



OM EN VECKA ÅKER JENNY OCH JAG TILL GREKLAND! YEEEY!


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

SV; Du kan få hjälp med princip att du vill ha hjälp med ^^ Gör så gott jag kan :D



Skrolla ner i min meny till "My others" och sedan vidare till "bloggdesigner" där kan du se om ´du gillarna några som jag har gjort ^^

Skicka ett mail till mig på [email protected] och säg hur du vill ha din bloggdesign! :D

2009-07-20 @ 20:21:11
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

SV; Du kan få hjälp med princip att du vill ha hjälp med ^^ Gör så gott jag kan :D



Skrolla ner i min meny till "My others" och sedan vidare till "bloggdesigner" där kan du se om ´du gillarna några som jag har gjort ^^

Skicka ett mail till mig på [email protected] och säg hur du vill ha din bloggdesign! :D

2009-07-20 @ 20:21:12
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0