Lite uppdatering

Publicerat klockan: 21:44:37 den 2009-07-13

Ciao!

Hoppas allt är bra med er mina fina läsare!

Jag har haft det superbra! I lördags åkte jag hem till Sanna, lagade och åt middag. Sedan kom det lite folk och jag hade det riktigt trevligt. Några timmar senare kom vi på att klockan tickade iväg, så vi åkte in till Metro, då det var 90's kväll. Ännu mer folk droppade in och jag hade en kanonkväll med prat, dans och goda drinkar!

Igår var Mami och jag i Djursholm och myste runt. Gick längs vattnet, åt grekisk take-away, kollade på hus, solade och pratade om allt som mor och dotter kan prata om. En perfekt söndag!


Bästa grekiska mat jag ätit i Sverige!


Gott folk: att se molnen formas till små figurer är underskattat!


Jag vid en jättefin insjö som omringades av skog!


Djursholm är så vackert!

Och idag... haha, jag har inte ens "missat" två dagar och det känns som att jag återberättar halva mitt liv! Anyhow, idag hade jag åkt och slängt massa skräp och shoppat med Mami. Jenny kom över senare och solade och myste lite. Avslutade med en urgod middag med mina föräldrar = ännu en kanondag!


Imorgon ska jag tvätta och packa. Kanske fika med en kompis om jag hinner. Åker till Göteborg på onsdag. Som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0