Inställt

Publicerat klockan: 12:40:25 den 2009-07-30


Måste bara lägga till att eftersom jag blev sä här sjuk fick vi ställa in resan till Grekland. Ni mån tro vad ledsen och besviken jag är! Men det verkar som att vi kan få tillbaka de mesta av pengarna, eftersom vi både hade avbeställningsskydd och mitt läkarintyg. Men jag är i alla fall glad att jag inte åkte. Fy fasen vad hemskt det hade varit! Superdupersjuk på ett främmande ställe där man inte känner någon förutom som bästa vän, usch!

Förhoppningsvis, om vi får tillbaka pengarna i tid, drar Jenny och jag iväg på en resa i höst. Mm, det låter härligt! Åh, vad jag längtar efter en varm, mjuk sandstrand, goda, kalla drinkar, frukost på hotellet, dans, skratt och härligt hav! Snart, snart, snart!

Jag har ju i alla fall Thailand-resan med min underbara familj att se fram emot i vinter. Ja hör ni, livet är ingenting annat än en mänsklig berg-och-dal bana, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0