IKEA-stopp

Publicerat klockan: 11:41:09 den 2009-07-08

När man är klar i kassan på IKEA bara måste man handla lite mat! Pizzaslice, lingondricka och glass... mmm...

Ursäkta det lilla avbrottet! Det har verkligen varit full rulle kanelbulle de två senaste dagarna! I måndags var jag på ett möte och shoppade lite i Globengallerian efteråt. Resten av dagen spenderades på IKEA, likaså gårdagen! Vad vi har shoppat! Förvarngsboxar, tidskriftsamlare, påslakan, mattor, skrivborsstol, garderob... and the list goes on.

Jag behöver verkligen inte gå till gymmet när man håller på och sätter upp IKEA-möbler! Bara garderoben och stolen tog hela gårdagen! Crazy stuff! Men jag erkänner, det är ganska kul också. Att gå från massa konstiga plankor till en hel garderob är ganska häftigt! Dock går man och får sig jordens träningsvärk...

Idag ska jag träffa Elin. Det verkar vara lite klänningväder, men vad gör molnen här?! Hur som helst, ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0