=(

Publicerat klockan: 11:54:50 den 2009-07-30
Ugh, de senaste dagarna har varit bland de värsta i mitt liv. Jag har varit sjuk många gånger, men det här ligger i top 3-klassen. Körtelfeber. Jag har knappt koll på vad det är. Vad jag vet är att jag har svimmat, kräkts, varit på närakuten, vårdcentralen, legat på en bår, är sängliggade och inte ätit någonting på flera dagar. Från och med igår har jag börjar äta pyttelite - framsteg! Mår så dåligt så det finns inte ord att beskriva.

Nu när jag har börjat vakna till liv lite, dvs inte sover och gråter konstant utan "bara" ligger i sängen, flyr jag tristessen med Sushi för Nybörjare av Marian Keyes. Haha, ibland ät jag så inne i boken att när jag läst något kapitel tittar jag upp, hajar till och tänker, "Åh nej, jag är ju sjuk!". Tur att man kan "försvinna" en stund ibland. Speciellt när man är sjuk. 

/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0