Help wanted

Publicerat klockan: 16:36:27 den 2009-01-14

Skola, jobb, träning och plugg. Det är så det känns som att mitt liv är indelat just nu, och jag börjar tröttna. När jag är klar med skolan jobbar jag, sen måste jag plugga för att hålla betygen på rätt nivå. Dessutom försöker jag hinna med att träna för att må bra.
Men jag vill något mer. Jag har liksom tröttnat på det här konceptet. Jag älskar att göra det, men jag vill göra mer. Dansa, gå ut och äta, träffa vänner, gå på bio, njuta av våren som snart kommer... utan att dö av prestationsångest eller stressa ihjäl mig.

Det är här ni kommer in i bilden. Hur gör jag? Jag behöver verkligen tips och råd!
Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0