We're gonna party 'cus it's my birthday!

Publicerat klockan: 12:46:12 den 2009-01-31

Så här ser jag ut idag!

Åh, vad skönt med helg! När jag för en gångs skull inte ställer klockan vaknar jag tidigt, är det inte typiskt? Men jag är inte sur för det, det är ju helg! Och inte vilken helg som helst, jag ska ju firas!
Imorgon, söndagen den 1 februari fyller jag år! Ikväll ska jag ut och äta med alla mina vänner på TGI Friday's på Birger Jarlsgatan, sedan ska vi gå ut och dansa loss någonstans. Vart vet jag inte än. Det spelar egentligen så stor roll för mig, bara jag får vara med mina vänner och ha kul!



Så här kommer jag se ut kväll!

Klänning: Mango
Strumpbyxor: Lindex
Stövlar: King Size skor
Halsband: Thomas Sabo
Ring: Ur&Penn
Örhängen: PIlgrim



Imorgon, min födelsedag, ska jag, familjen och släkten äta på Massagotti, sedan (om jag har fattat det rätt) åker vi hem till mig och äter tårta!
Åh, jag är så lycklig! Den här helgen kommer bli kanonbra! Jag har verkligen längtat, det pirrar faktiskt lite i magen för jag vet att jag kommer ha så kul! Kan inte allt bara börja, det är ju så jobbigt att vänta! Är jag inte lyckligt lottad som har så många underbara vänner och en släkt som jag står ritkigt nära? I'm a lucky girl!



Imorgon går jag omkring i detta:
Blus: EastWest
Jeans: BikBok
Halsband: från julmarknaden på Steninge slott
Armband: från julmarknaden på Steninge slott

Vad ska jag ha för skor tycker ni? UGGs, ballerinas eller stövlar? Alla paren är mörkbruna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumsi du är bäst! Sitter och tänker på dej, hoppas du har det bra!

2009-01-31 @ 19:23:26
Postat av: Emilia de Poret

Grattis på din b-day! Superfin outfit du lagt fram! Du kommer få en toppenkväll! Till jeansoutfiten hade jag valt ett par ballerinaskor. Stor kram på dig och fira nu loss ORDENTLIGT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0