Igång igen!

Publicerat klockan: 17:38:15 den 2009-01-13
Hej!
Så skönt att skolan är igång igen! Att få in tempo, rutiner, lära sig nya saker, regelbundet träffa alla kompisar... I love it!
Kul dag idag! Massa projektarbete, svenska och engelska! Läxor, förhör, analyser och provdatum är redan satta. Snabbt ska det gå!

Den här veckan känns som en skön mjukstart.
Igår: Skolan började igen!
Idag: En lektion har inte startat än = sovmorgon.
Imorgon: Endast drama-lektion! Dessutom får vi våra manus till slutproduktionen!
Torsdag: Har egentligen röst-lektion, men vi ska vara skriva pappersarbete, så läraren ska maila uppgifterna till oss! = LEDIG!
Fredag: Idrotten är avslutad, så jag slutar 12:25 - vilken lyx!

Överhuvudtaget så känner jag att schemat blev riktigt lyckat för den här vårterminen! Några kurser är avslutade vilket resulterar i att jag inte har lika många ämnen, jag slutar tidigare och har någon sovmorgon, vilket känns hur bra som helst! Jämfört med förra terminen... Det dåliga skulle väl vara att vi varje torsdag har en håltimme mellan 11:20 - 14:00. Inte nice. Men, men, jag ska väl inte klaga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0