Årets första resmål bokat!

Publicerat klockan: 17:31:54 den 2009-01-27

Lunchade med tjejerna!


Hej allihopa!
Jag har haft en jättebra dag idag! Arbetsmiljö- och säkerhet, svenska och engleska. Provet i svenska på modernismen gick bra, och engelskan var riktigt rolig. Läraren inser nog inte hur mycket vi faktiskt har att göra med alla ämnen. När en elev sa att hon inte gjort läxan eftersom hon prioriterade större arbeten i andra ämnen svarade han "Nej, mina lektioner är viktigast". Viktigpetter där.

Jag och tjejerna orkade inte köa i världens längsta kö till matsalen idag, så vi lunchade i caféterian och hade lite kvalitétstid. Härligt!


Från det ena till det andra; första resan för i år är bokad! Mami och hennes tvillingsyster fyller jämnt, så familjerna ska tillsammans fira jul och nyår i Karon Beach i Thailand! Helt fantastiskt! Jag längtar redan nu! Kusin Victor har redan börjat säga "Snart åker vi!", för att sukta mig. Åh, jag kan knappt bärja mig! I över två veckor kommer vi vara borta! Rena lyxen! Aaaah, Thailaaand!

Nu ska jag träna ordentligt så min kropp kommer se riktigt fit ut på alla kort! Träning, äta nyttigt, mindre godsaker, mer sömn och mer enjoy life - saker jag vill och gillar att göra, men jag behöver mer diciplin, ordning och planering för att kunna klara av!

Lillebror Jens och jag kommer packa resväskorna endast med lite badkläder och flip-flops - resten shoppar vi! Det är ju kanonbilligt där! Kanske designa lite kläder och få dem uppsydda! Ah, I can't wait! Fast vänta, det var ju ett år kvar...




Hit ska jag!


Puss! (En extra stor sådan till Jennifer och Frannie som är så himla duktiga och investerar i ett varsitt gymkort idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0