Under 300-lappen

Publicerat klockan: 17:23:41 den 2009-01-19
Är jag inte effektiv?! Att blogga, leta rätt på bilder samtidigt som jag sitter i telefonmöte! Jag lovar, jag kan faktiskt koncentrera mig på alla tre samtidigt!

Hur som helst, det jag ville göra var att kommentera föregående inlägg. En resa skulle verkligen inte sitta helt fel, men något lite mer ekonomiskt är att få någon lyxbehandling! Jag tänker mig manikyr, pedikyr, helkroppsmassage och till och med vaxning av hela ben!
På S:t Eriks kan man få detta under 300-lappen! Det utförs av duktiga personer som nästan är klara med sina utbildningar, så det är klart värt det!

Ring 08- 508 38 299 och boka nu!

Manikyr och pedikyr: 325:-
Helkroppsmassage: 175:-
Vaxning av hela ben: 275:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0