Ungefär såhär!

Publicerat klockan: 15:20:01 den 2009-01-19
Fy, vilken jobbig dag!
Kunde inte alls sova i natt, blev så irriterad av att tankarna dunkade runt i huvudet, så jag satt uppe i tre timmar och planerade en massa saker. Bra, men inte vid den tiden. Fick sova fyra timmar, sedan var det dags för skola!

Jag var på väg ett falla ihop under uppvärmningen på dramalektionen för att jag var så trött. Hade ingen energi i mig. Förutom det så har jag klarat mig bra.
Har dessutom haft jätteont i magen under dagen, så Jennifer, som by the way var en riktig ängel idag, och jag bestämde att jag skulle jobba med projektet hemmifrån. Med det jag gör just nu kan jag vara vart som helst, bara jag har tillgång till internet och en telefon!


Ungefär såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0