Ny frisyr!

Publicerat klockan: 18:09:04 den 2009-01-28

Drottningpajen var inte att leka med! Yummie!



Hej hopp!
Dagens inlägg blir ett supersnabbt sådant! Ska rusa till yoga-lektionen om någon minut!
Hur som helst, har haft en bra dag. Några timmars rep inför slutproduktionen. Man märker verkligen hur alla börjar bli rutinerade nu när det har gått några veckors rep! I like!

Jag hade lite tid över innan jag hade min tid hos frisören, och lyckligvis sprang jag in i min gamla klasskompis, så vi fikade tillsammans! Focaccia, latte och världens godaste drottningpaj! Mums!


Så här blir det efter två timmar i frisörstolen!

Eftersom mitt hår är så tjock fick jag sitta hos Sara i över två timmar! Vill man vara fin får man lida pin, säger jag bara! Blev några nyanser ljusare denna gång, gillar det bättre så! Bilderna som kommer tas när vi firar mig i helgen kommer bli superfina!
Jag blev hur nöjd som helst! Vad tycker ni? Ska jag hålla mig ljus eller ska jag köra på lite mörkare nästa gång?

Nej, nu MÅSTE jag verkligen rusa! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julle

Snyggt! :)

2009-01-28 @ 19:39:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0