Musik och te håller mig igång

Publicerat klockan: 15:39:49 den 2009-01-26



Hallå!
Vanlig dag i skolan idag. En något trött sådan, men fortfarande en bra en! Slutproduktionsrep, religionskunskap och naturkunskap.
Jag har varit ovanligt trött idag, så jag tror jag ska göra ett sov-schema. Att jag går och lägger mig 10 timmar innan klockan ska ringa, låter inte det bra? Jag gillar inte att vara så trött så jag har svårt att koncentrera mig!

Eftermiddagen/kvälllen kommer se ut som på bilden. Ska boka lite saker, ringa olika samtal och plugga. Imorgon har jag prov i Svenska B på 1900-talet/Modernismen. Mycket har vi redan gått igenom på Nutida Konsten, så jag behöver förhoppningsvis inte plugga ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja turkost tror jag verkligen passar! jag ska köpa det lätt! :D sen tror jag på orange lr blått i sommar :)

haha ja den där utställningen ser riktigt suktande ut! förstår om du blev sugen på fika när du gick där! :P

2009-01-26 @ 16:31:37
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0