Le grande finale

Publicerat klockan: 21:44:16 den 2009-01-16



Hej!
Ledsen att det inte blivit några inlägg förrän nu, men jag har helt enkelt inte haft tid! Upp tidigt imorse, dramalektion, livskunskap (åh, vad jag älskar min lärare!) samt kultur- och idéhistoria. Riktigt kul! Sedan hem en snabbis för att sen sticka till jobbet, och nu, pust, hemma!

Det har på många sätt och vis varit en väldigt tuff dag, men vad gör man inte för sina vänner och sitt jobb?

Förresten, här har vi bild a la grande finale! Frisyrutmaningen är avslutad, och det är faktiskt dagens som jag blev nöjdast med. Enda minuset var ett öronen blev ganska kalla när man gick ute i den bitande kalla kylan.
Inspiration? Nicole Richie. Hittade en snygg bild på henne och fastnade för uppsättningen. Resultatet blev ganska likt. Det tog lite tid att fixa, så jag är nöjd.
Två flätor på vardera sida om huvudet (mittbena, igen: extremt ovanligt i mitt fall!) och en boll/knut lite högre upp på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0