Imorgon är en stor dag!

Publicerat klockan: 19:16:28 den 2009-01-11
Japp, imorgon händer mycket!

1) Skolan drar igång igen! Sista terminen på gymnasiet för mig! Vi kommer dra igång med slutproduktionen, grillas av lärarna, miljoner läxor, förhör, uppsatser, nationella prov, essäer... och ändå så ser jag verkligen, verkligen fram emot det! Vem vet hur tiden efter skolan kommer se ut, därför ska jag passa på att njuta nu medan jag kan!

2) Jag ska börja träna regelbundet. Nu ska jag anta Sats utmaning och träna två gånger i veckan i 12 veckor. Belöningen blir en träningsbag! Det sporrar mig verkligen. Nu ska jag verkligen planera in så jag får den tid jag behöver på gymmet. Alltid när jag går från träningen, oavsett vad jag gjort, så mår jag så himla bra! Både i kroppen och själen. Mer sånt, därför... 2 gånger i veckan - here I come!

3) Jag kommer äta nyttigare. I nuläget äter jag nyttigt, men nu ska det blir mer sånt och mindre sötsaker. Unna sig måste man få göra, men inte hela tiden.

4) Få koll på ekonomin. Jag är grym som jobbar och tjänar pengar, men jag måste förbättra mig när det gäller sparandet!




Mål nummer 2!


Som ni ser kommer jag ha lite att göra! Känns kanon att sätta upp mål så här, det bästa är nog ändå utmaningen! Det kommer krävas en del, och det är det som gör det så himla bra! Fatta känslan när jag faktiskt står där vid mållinjen och ler! Känslan av att "Yes, jag klarade det!".

Fler tips och tricks? Dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0