Frukost på Wayne's

Publicerat klockan: 18:22:50 den 2009-01-07
Vilken jobbigt underbar dag jag har haft! Matilda och jag har gjort stan idag, hon är ärligt talat den bästa medshopparen man kan ha!
Idag kändes shopping alldeles sådär typiskt klyshigt avslappnande. Med världens bästa sällskap, ärliga svar, lika stil och en riktigt rolig dag tycker jag inte det är särskilt konstigt att många tjejer ser shopping som avkoppling. Nu ska vi inte dra alla över en kam, killar uppskattar med största säkerhet shopping också, men jag tror att andelen tjejer är större.

Matilda och jag träffades, tog en promenix i stan och brunchade sedan på Wayne's. Bagel och latte, mmm!



Bagel och latte



Söta Matilda



Moi!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh vi hade en toppendag! :D

2009-01-07 @ 21:46:58
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0