Ändrade planer

Publicerat klockan: 15:20:20 den 2009-01-05



Hemma från konditionsträningen! Känns riktigt skönt, i alla fall så här efteråt!

Jobbet blev inställt för idag, affärerna stänger tydligen klockan 18:00 idag så det var ingen idé att jag kom upp och jobbade. Vad konstigt det känns med en ledig dag! Den ska uppnyttjas på bästa tänkbara sätt!

Först ska jag spana in rean lite. Har helt enkelt inte hunnit när jag jobbat hela tiden, så nu passar jag på! Mot kvällen ska jag antingen:
1) Bio med Mami
2) Dela ut julklappar med bästisarna (lite sent, jag vet)
3) Mysa hemma

Wow, det här låter inte alls fel! Ska slänga i mig lite sen lunch bara.
Ps. Ni får helt enkelt vänta med självkänsla-inlägget lite till! Men jag lovar, det kommer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0