Krävande, kul dag

Publicerat klockan: 19:32:42 den 2009-02-10
Oboy, jag är helt slut! Den här dagen har minst sagt varit krävande, men fortfarande rolig!

9:00-16:00 repade vi pjäsen. En liten kort lunchrast och 15 minuters break var allt som hanns med, annars jobbade vi på som galningar! Under eftermiddagen repade vi igenom akt 1, så nu kan man se det som att vi har gjort halva arbetet tills vi går upp på scen i maj. Spännande!



Ett stycke skådespelare!

Direkt efteråt åkte jag och träffade bästa vän Jenny, som jag tog en långpromenad med! 1 timme och 45 minuter totalt för min del, inte illa va?!



De här fötterna drog oss framåt på långpromenaden idag! Bild från vår resa i Grekland i somras!

Så dessa två dagens ingredienser har minst sagt tagit på krafterna. Är så jäkla trött, men hepp, hepp! Ska hinna tvätta och plugga till engelskarprovet först! Take care!



Städade ju rummet som sagt igår. HUR i hela världen har detta gått till?!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh vad jag längtar till att få se din pjäs! :)

åh vilkden underbar bild från grekland! jag vill ha sånt väder nu eller vara där!

2009-02-10 @ 21:21:29
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: åh tack :) visst är det tufft! ;)

ja vi ses på fredag <3

2009-02-11 @ 18:00:40
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0