The cure for sick people

Publicerat klockan: 12:57:01 den 2009-02-06
Idag är jag sjuk och hemma från skolan. Är febrig och har grymt ont i huvudet. Ska jobba ikväll, så jag ska försöka kurera mig tills dess.
Vaknade och hittade ingenting kul i kylskåpet, så jag gick och handlade. Det roliga var, när jag hade plockat alla varor och står i kassan, så kommer jag på att jag inte tagit med några pengar! Jag hade ju inget annat val än att gå hem igen och hämta pengarna, får att sedan gå tillbaka till butiken och köpa allting. Extramotion och frisk luft, det är så man får tänka!



Helgen kommer bli riktigt spännande! Föreläsning på SATS-konvent, födelsedagsmiddag, bio och födelsedagspresent till Mami!

Nu ska jag äta brunch och läsa lite tidningar! Kanske se ett avsnitt av The Hills också, min favoritserie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0