Sportlovsplanering

Publicerat klockan: 11:35:02 den 2009-02-21

Ser fram emot en grym vecka! Bild från TGI Fridays.


Nu har jag varenda dag inplanerad för hela sportlovet, tack och lov är det bara roliga saker jag ska hitta på, så det ser jag bara fram emot!


Lördag (idag): Ren plugga och träna-dag

Söndag
: Jag och kusin Elisabet sover över hos farmor och farfar. Det gjorde vi alltid när vi var små, men nu när vi blivit lite äldre har vi knappt hunnit, men nu jäklar! Under dagen ska vi även gå på Cosmonova och titta på massa filmer från när vi var småttingar!

Måndag
: Som tradition åker vi alltid till Täby centrum dagen efter "översovandet"

Tisdag
: Pluggdag

Onsdag
: Åker till fjällen med familjen och åker skidor! Ses vi i backen?

Torsdag
: Åker lite till, sedan hem i bilen.

Fredag
: Dag på stan med Matilda

Lördag
: I namnsdagspresent fick jag middag + bio av mamma, så ikväll ska vi fira mig!

Söndag
: Fira alla släktingar som fyller år i Mars månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0