Oscarsgalan

Publicerat klockan: 10:30:15 den 2009-02-24
Ingen har väl missat att galornas gala var den 22 februari? Grym fest måste jag säga! Efter att ha sett vinnarna vill jag nu se dessa filmer:

* Slumdog Millionaire
* Milk
* The Reader


Blåsorna var lite mer spännande än andra år, tycker ni inte? Lite mer vågat och roligt, och framförallt vackert! Lite mer prinsesstema än vanligt, som jag såklart fastnade för! Här kommer mina guld- och silver-klänningar!


Miley Cyrus



Sarah Jessica Parker

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jaa det blir supersnyggt!

asså shiit vilka klänningar :D vill ha vill ha!

2009-02-24 @ 22:43:14
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0