Mys i Vasaparken

Publicerat klockan: 17:09:39 den 2009-02-20
Hej allihopa!

Jag har haft en fantastiskt bra dag! Solen har ju strålat på himlen, jag har haft en grymt kul Kultur- och idéhistoria lektion och träffat underbara Matilda för lite kvalitétstid! Kan det vara lyxigare?

Efter skolan träffade jag som sagt Mailda. Vi tog en promenad genom Vasastan och slutade med varsin muffins och latte i Vasaparken, i solen. Frös faktiskt inte, betyder det att våren är på ingång tror ni?


Solsken i Vasaparken!



Jag har det bra!



Söta Matilda!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh det var supermys! oj vad olik jag var mig själv på bilden! :p

2009-02-20 @ 18:10:27
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0