Grym dag!

Publicerat klockan: 15:58:14 den 2009-02-18

Idag lägger jag gårdagens problematik bakom mig och börjar om på nytt! Är det inte fantastiskt nog att solen lyser på denna underbara dag?!



Sista scenen, akt 2 kördes igenom!


Idag har vi repat pjäsen, som vanligt tänkte jag nästan tillägga. Gick riktigt bra, vi repade igenom nästan hela akt två på några timmar. Det känns så härligt, regissören är nöjd och skådespelarna likaså. Sportlovet kommer dock bli en riktig utmaning för min del, vi har som mål att kunna alla repliker utantill efter sportlovet! Så det blir till att plugga för mig!



Pasta Pesto och annat gott!



Liten plugg-belöning!


Igår blev det inget pluggande, med all rätt om man får uttrycka sig så. Därför köpte jag hem lite lunch från en italiensk restaurang och marsipanbröd som är så himla gott! Så nu jäklar ska jag plugga idag! Ska försöka hinna till yogan också, får se vad jag känner för om någon timme eller så.



Jag ser verkligen fram emot lite plugg idag! Var länge sen känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0