Grattis!

Publicerat klockan: 20:40:47 den 2009-02-16

Jag kikade i min under Naturkunskapen idag (jag lyssnade faktiskt samtidigt) och upptäckte att det var ett hjärta på denna måndag. Jag kikade lite närmare och blev glatt överraskad när jag upptäckte att det var mitt eget namn jag ringat in! Grattis på namnsdagen jag själv!

Det här året gäller mottot Alla högtider ska firas stort, och jag är inte sen att sätta planerna i verket! Har fått massa grattis och choklad, mums!


Är nöjd med dagen som varit. Rep inför pjäsen, Religionskunskap, Naturkunskap och Röst. Efter det var jag så himla duktig (det är mycket roligare at göra det när man får beröm!) och åkte till gymmet och styrketränade! Jättekul och skönt!
Har precis satt i mig en god middag och ska hänga lite med familjen nu. Ha en fin måndagskväll!


Ps. Skit också! Internet har gått och blivit riktigt slow-mo och bilderna vill verkligen inte laddas upp, så ni får nöja er med ett rent text-inlägg idag! Hoppas innehållet var desto bättre! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0