En dag med Mami

Publicerat klockan: 22:59:39 den 2009-02-28
Hej allihopa!

Jag har haft en grym dag! Idag hade Mami och jag planerat in att fira min namnsdag, något försenad alltså. Vi köpte massa presenter till alla jäklar som fyller år nu i mars, såg Revolutionary Road på Saga och åt sedan middag på Arigato.

Revolutionary Road var, som säkert många redan förstått, en skådespelarmässigt en helt sjukt fenomenalt bra film. Lite anledningen till att vi såg just den filmen var för att det var första filmen som Kate Winslet och Leonardo di Caprio spelade tillsammans efter Titanc. Det kan helt enkelt inte bli något annat än en hit när de är på duken tillsammans.





Dock så var det inte min typ av film. Jag tänker inte avslöja för mycket, men det var en sån här film där budskapet är att man ska leva livet som man vill och inte låta någonting stoppa en, men så klart så slutade filmen sorgligt. Inte min grej. Livet är tillräckligt tufft och kämpigt utan att behöva lida med påhittade karaktärer, tycker ni inte?

Arigato är ett wok och sushi-ställe vid Centralen. Jättegott! Tyvärr hade mitt batteri till kameran på något mystiskt vis laddats ur, så jag kunde inte ta några roliga bilder! Men tro mig, supertrevlig personal,maten kommer snabbt och smakar kanon!




Nu ska jag sussa! Hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja verkligen =) <3

2009-03-01 @ 15:48:36
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0